11/20のツイートまとめ

usiro_flan

敵を倒す爽快感が全然なくてチマチマ敵の数を減らしていくだけの作業
11-20 23:53

hammerwatchをやってるフレンドは10人近くいるが10時間もプレイしている人はいない自分は3時間くらいやったが退屈すぎてやめた
11-20 23:51

steamでyoutubeを開こうとするとよくフリーズすることがわかった
11-20 23:47

なりきり垢とか出来る人、行動を切り分けれててすごいと思う。自分はどこにいっても"うしろ"という性格に引っ張られてしまうわ
11-20 23:28

消滅って概念自体がネクロの幅を狭めてるから無くすべきだと思います。
11-20 20:44

Squirrel(リス)バリ上手いだるぉ? https://t.co/wfZUJGdERU
11-20 20:39

https://t.co/QUAzwfPXEA
11-20 20:36

ブロッコリーはともかくフライパン下手すぎない?
11-20 20:33

AIに絵を判別してもらうゲームhttps://t.co/Sz846R4aL3 https://t.co/iEiI7yVsvH
11-20 20:31

照橋さんどころか斉木楠雄の災難自体人気ないかと思ってたがそんなことはなかったぜ
11-20 20:25

RT @renosirasu: スチームアカウント盗まれた事でお気に入りのゲームがほとんど出来なくなったってのは、なんて言うか俺にMMD作れってことなんだろうか…ゲームで息抜きが出来なくなったことで、物凄くストレス溜まってるんだが・・・それは…
11-20 19:21

ぐぬぬ https://t.co/9gG3dh2kEW
11-20 18:41

パズルを背理法みたいな方法で解いてるの微妙な感じする
11-20 18:35

昨日今日と体調悪すぎる
11-20 17:07

RT @rakugakuelz: 文字書きの人は「話書いてると勝手にキャラが動く」って言う人よく居るんですが、漫画描きの人でそう言う人あんまり聞いたことないなーと思って気になったのでアンケ取らせてください。※拡散してもらえると助かります。
11-20 17:06

動画作るとキャラクターが勝手に喋ってくれるってのもそれに近いのかなまぁ、実際には自分の脳内のキャラクターがするであろう発言を想像してるだけなんだろうけど
11-20 17:06

RT @ujauja43: さんぽ https://t.co/LtmmRr8acs
11-20 16:08

白の形勢そんな悪くない気がするんだが、評価は黒のほうがいいのか
11-20 14:00

AlphaGoは疑問手が進めば進むほど有力な手になってくる普通の囲碁ソフトと一線を画す感じだったけど、DeepZenGoは普通の囲碁ソフトを強くしたって感じなんだよな
11-20 13:57

コミュニティ爆破+ニコニコ退会する人が枠取ってるけど正論しかなくて草
11-20 00:02

スポンサーサイト



コメントの投稿

非公開コメント

No title

These are actually wonderful ideas in concerning blogging.
You have touched some fastidious factors
here. Any way keep up wrinting.

zpjfsks@outlook.com

11/20のツイートまとめ - ゲームやアプリのレビュー
[url=http://www.g515547cwrog87ay6uc35eoi6b31n6l5s.org/]uxqvjpcbqyx[/url]
<a href="http://www.g515547cwrog87ay6uc35eoi6b31n6l5s.org/">axqvjpcbqyx</a>
xqvjpcbqyx http://www.g515547cwrog87ay6uc35eoi6b31n6l5s.org/

xlolchyrtnf@gmail.com

Presumably the magazine doesn't do deals with each source that it reproduces, so how does copyright law allow them to re-print editorial content that they don't own without paying royalties?. . Also, can this law be applied internationally?.

zeoyfwcj@gmail.com

Long legs stunner love to wear basketball shoes she was huang shark fans
lebron soldier http://www.lebronsoldier10.us

lvqbpki@gmail.com

There are thousands of blogs that requires comments on them. What is the intention of blog comments?

ndbchdopn@gmail.com

I want to blog about issues I don't want associating with my 'work' self. How do I choose a blog host that has a good anonymity record, in other words, I don't want it to be easy for people to match up my IP address or access my personal details.. Also, having set the blog up, how do you encourage high volume visitors?. I've only used LJ before and I want to try something a bit different, but anonymity is the biggest issue for me. Would welcome suggestions of good free blog hosts..

rlsejhfnfr@gmail.com

Can my blogs be seen by others even if I do not buy a domain name?

No title

My brother suggested I might like this web site. He was entirely right.
This post actually made my day. You cann't consider simply how so much time I had spent for this info!
Thank you!

uktkgay@gmail.com

hehehehhe? kalau dah ada jodoh untuk kau kau pass kan Tengku Amyrul tu kat aku ok鈥濃€淗ahahha, Papa dengar rumah tu dah tukar nama pada nama kamu. lucu memikirkan bila masa dia ada anak dan dipanggil ibu. Bukan begitu Nasi kandaq badan berdaki?鈥?Ujar Sadrina sinis Iskandar tergamam Penumbuknya dikepal-kepal sedari tadi Jika Sadrina itu lelaki mahu sahaja dia menghayunkan penumbuknya itu Sakit hatinya dengan tindakan Sadrina yang bersahaja itu Entah apa yang merasuk fikiran perempuan itu sehingga sanggup bertindak sedemikian rupa tanpa memikirkan akibatnya 鈥淎pa yang kau tengok lagi masih tak puas hati鈥?Soal Sadrina dengan renungan yang tajam Iskandar menarik nafas dalam kemudian menghembuskannya perlahan-lahan Meja Sadrina ditolak dan dia terus berlalu Dia keluar dari kelas tanpa menghiraukan mata-mata yang sedang memerhatikannya dan juga suara-suara yang melaung namanya Manakala di dalam kelas keadaan senyap seketika apabila melihat Sadrina menahan sakit Meja yang ditolak oleh Iskandar tadi mengenai pinggang kirinya tanpa sempat dielak Bibirnya diketap menahan sakit Dia memperbetulkan kedudukan mejanya Kemudian segera bingkas kerusinya ditolak kasar Rakan-rakan sekelasnya hanya mendiamkan diri kaku tanpa sepatah bicara Kolam matanya kian panas Bergegas dia keluar dari kelas Mutiara jernih itu jatuh jua menyembah bumi tanpa mahu ditahan-tahan walaupun dikesat berulang kali Hari itu juga mereka telah dipanggil oleh Cikgu Rahman guru yang telah memberikan tugas tersebut dan juga merangkap guru disiplin di sekolah tersebut Setelah disoal siasat akhirnya mereka dikenakan tindakan Hari itu ketika pelajar lain berpusu-pusu untuk pulang ke rumah masing-masing Iskandar dan Sadrina pula terpaksa berlari di padang sekolah sebanyak 12 pusingan Larian Sadrina sedikit terjejas akibat kejadian pagi tadi Walaupun sakit dia tetap ingin menghabiskan lariannya Dia tidak mahu dipandang lemah oleh Iskandar Lelaki itu menoleh ke arahnya ketika memintas entah buat kali ke berapa dia sendiri tidak pasti Mata bertentangan namun segera Sadrina melarikan pandangannya 鈥淜au okay ke鈥?Soal Iskandar prihatin Namun soalan itu dibiarkan berlalu begitu sahaja tanpa sebarang jawapan dari Sadrina Timbul kebimbangan dan rasa bersalah di hati Iskandar Semasa kejadian pagi tadi selepas Sadrina keluar dari kelas dia melihat Sadrina menangis dan terus menghilangkan diri di dalam tandas tanpa sempat menahan gadis yang sering menjadi mangsanya itu Semasa dia masuk ke dalam kelas Affzan telah menceritakan apa yang telah berlaku ke atas Sadrina sewaktu dia menolak meja itu Namun tidak terlintas di fikirannya untuk mencederakan gadis tersebut Selepas Iskandar menamatkan 12 pusingan laraian dendanya larian Sadrina masih berbaki 4 pusingan lagi Ternyata gadis itu tidak mudah mengaku kalah Walaupun lariannya semakin lama semakin perlahan dia tetap meneruskan lariannya 鈥淜alau kau sakit jangan paksa diri鈥?Jerit Iskandar Namun jeritan itu tidak dihiraukannya Akhirnya dengan keazaman yang kuat Sadrina berjaya juga menghabiskan lariannya Dia segera berjalan ke tepi padang untuk mengambil begnya dan meminta izin Cikgu Rahman untuk pulang Iskandar yang berdiri di sisi Cikgu Rahman tidak dipandang walaupun sekilas Sejak peristiwa itu sehinggalah mereka tamat menduduki kertas terakhir STPM mereka tidak lagi bertegur sapa dan suara mereka berdebat mahu pun bertengkar sesama sendiri tidak lagi kedengaran* * * * * * 鈥淢elamun jauh nampakingat bakal isteri ke鈥?Usik Affzan 鈥淜au nak tengok aku meraung pada majlis pernikahan aku ke Menangis kerana terpaksa mengahwini gadis yang aku tak kenali dan bukan pilihan hati tetapi menjadi pilihan hati nenek Hish macam orang dolu-dolu鈥?Ujar Iskandar panjang lebar 鈥淭apikan aku rasa pilihan nenek ni yang sesuai dan tepat untuk kau dan menurut firasat aku juga dia seorang gadis yang baik mampu menggembirakan dan membahagiakan kau Percayalah pada firasat aku鈥?鈥淏anyaklah kau punya firasat鈥?Iskandar geleng kepala 鈥淗a Is macam mana Dah buat keputusan tentang majlis tu鈥?Soal Hajah Rahmah yang entah dari mana munculnya 鈥淓rrrrr??Is setuju dengan pilihan nenek tu tapi dengan syarat鈥?Ujar Iskandar satu persatu dan dalam nada yang perlahan 鈥淪yarat! yang secara langsung atau tidak banyak memberi manfaat dalam perjalanan hidupku sehari-hari. Tidak tahu aku bagaimana hendak diterjemahkan dengan kata-kata tentang keadaan Azmirul petang itu. sebaliknya tanganku sudah lenguh menumbuknya. kali ini aku pula dibawa dan dia di atas. 鈥淭etapi ini bukan simbol cinta Liyana. Masakan kautahu daripada jilbabnya yang menutup separuh muka.Kau jangan nak potong jalan, Desis hatinya.鈥?Mr Stranger,鈥漇uaranya semakin serak. Dia terus meniup sehingga ke beranda apartment miliknya.Alia pun menjawabnya.Tanpa mempedulikan jelingan mautku,jangan-jangan??Pantas matanya dilarikan ke belakang. Aku cuba untuk lari,tapi haikal bertindak pantas dariku.dengan penuh tanda tanya.
retro jordan 11 legend blue http://www.legend-blues.com/

qxjuncjk@gmail.com

I just want to mention I am newbie to blogs and absolutely liked this web site. Likely I鈥檓 likely to bookmark your blog post . You amazingly come with impressive writings. Bless you for revealing your website.
vera bradley outlet http://www.verabradleyoutletsale.org

vrejqspgwe@gmail.com

I just want to tell you that I am all new to blogs and absolutely loved you’re blog site. Very likely I’m want to bookmark your blog . You surely come with perfect well written articles. Thanks for revealing your blog.
alhambra collana Smeraldo replica http://www.gioiellibuonmercato.org/

yjqumlz@gmail.com

When I originally commented I clicked the -Notify me when new comments are added- checkbox and now each time a comment is added I get four emails with the same comment. Is there any way you can remove me from that service? Thanks!

eyqjkkcq@gmail.com

Great – I should certainly pronounce, impressed with your site. I had no trouble navigating through all tabs and related information ended up being truly easy to do to access. I recently found what I hoped for before you know it at all. Quite unusual. Is likely to appreciate it for those who add forums or something, web site theme . a tones way for your customer to communicate. Nice task.
bracelet van cleef and arpels replica http://www.buyjewelrywebsite.org/tag/replica-van-cleef-arpels-clover-bracelet

yfjaowpzw@gmail.com

{

bzlrnbowx@gmail.com

Regardless of what kind of office equipment, as long as the functioning state, you need to spend supplies costs, and supplies prices is a detailed project, can impact the many facets, easy view, ink cartridges, toner cartridges, paper is the most frequent Consumables, and a few odd, such as vulnerable components within the office gear.

njhluwp@nniv.pro

www.memorial-photos.com http://www.memorial-photos.com/
www.zambara.fr http://www.zambara.fr/
www.iraqwar-memorial.com http://www.iraqwar-memorial.com/
www.fragmented.fr http://www.fragmented.fr/
www.jvzeller.de http://www.jvzeller.de/

ytuupwmsc@gmail.com

psnodhobw@gmail.com

fxxbmo@gmail.com

izraixfuupn@gmail.com

Tabletten, generika rezeptfrei online kaufen und usa kaufen, au?er versand aus deutschland, online kaufen deutschland. Rezeptfrei information auch consta preis, online paypal bezahlen und kaufen mit uberweisung trotz filmtabletten kosten.
curry 4 http://www.curry-4.com

hvfuuyeldjt@gmail.com

Basketball shoes on the floor creaked as?Associated with lobster, violin and earthquake
ultra boost 3.0 http://www.ultraboost-3.com

oqbhgrmapa@gmail.com

Simply to follow up on the update of this subject on your blog and wish to let you know simply how much I loved the time you took to write this valuable post. Within the post, you really spoke regarding how to actually handle this matter with all comfort. It would be my own pleasure to accumulate some more suggestions from your website and come as much as offer other people what I have learned from you. I appreciate your usual great effort.

ktktmn@gmail.com

Yesterday, the wall on the right side 45 live a miserable life in the three points must win.The shooting location is Owen puts up the location of the many times.Today was asked Owen saw wall dead there is what feeling
lebron soldier 11 http://www.lebronsoldier-11.com

vsrkmqf@gmail.com

"I don't think eastern conference finals will be a long war, knight's strength is too strong. The celtics nobody with lebron, they even Owen this level of star all have no, they are really no one can stop the knight.
kyrie 1 http://www.kyrie1.us

bsnalt@gmail.com

I'm honored to receive a call from my friend as soon as he identified the important points shared in your site. Going through your blog write-up is a real brilliant experience. Many thanks for taking into account readers just like me, and I would like for you the best of success as being a professional in this field.
nike air foamposite http://www.nikeairfoamposite.net/

gclkrqqg@gmail.com

Owen said: "Cleveland need game."Indeed, they rested for too long.In green, and the wizards to after the tiebreak, the beginning of the knight's eastern conference finals first time has pushed the next Wednesday.
Curry Shoes http://www.curry-shoes.com

iblsvptdlq@gmail.com

According to The Fear of The Sword, The knight's point guard deron Williams is a fan of MMA (mixed), compared to The basketball game, deron prefer to watch The ultimate fighting championship.Deron Williams recently said in an interview, he retired from the NBA
adidas tubular http://www.adidastubular.us
<< >>